Küsme Sözleri

Küstüğün zaman gözlerim dolar sevdiğin zaman, yüreğim hoplar, seviyorum seni gece gözlüm duman yüzlüm.
Dost dediğin küstüğünde bile arkandan dedikodu yapmaz, arkadaş dediğin küsmez.
Bana küstüğün zaman o kadar kötü oluyorum ki, zaman duruyor dört duvar üstüme geliyor.
Küserek ayrılan ellerin severek birleşmesini sevdim sende.
Sevgilim küskün olduğumuzda bile seni düşünüyorum, seni çok seviyorum bebeğim benim.
Hayata dair bir sen varsın ben yaşadığım tek duamsın, küsme bana sevgilim sensiz ben neylerim.
Ne kadar uzakta olursan ol, bu küskünlükleri bitireceğim, ne kadar dargın olursan ol ben yine seni seveceğim aşkım.
Her zaman her yerde ne olursa olsun ister küs ister dargın, ben seninim bunu bil artık sevgilim.
Aşk acısı çeksem bir dert, küskünlük acısı çeksem bir dert, kime ne diyeceğim herkes dert!
Sana küskün olsam da gülüm senin için ölürüm, küskünlüğüm sana değil, bizi böyle yapan hayata!
Dostuna sahip çık küsmesin, dostunu iyi seç küstüğü zaman arkandan yaygara yapmasın.
Sana küskünlük duyuyorum, çünkü benim hayallerimi incittin sevgilim.
Seviyorsan birbirimizi neden bu ayrılıklar, darılma bana sevgilim küsme seviyorum seni bebeğim.
Her sevgi seni anlatır bana, her şarkı seni dinletir bana, ayrılıklar çekilmez olur dünyamda, küskün olma bana ne olur.
Seven insna küsmez, küsen insan sevemez.
Küserek ayrılan insanlar aslında dargınlardır, dargınlık geçici olabilir ama asla tamir edici olmaz.
Her zaman sevmek aşkı soğutur, bazen küs kalmak aşkı güçlendirir sevdiğim.
Hayata dair bir anlamım olmalı, oda küskün ayrılarak gidişlerin değil, bana bakarak gülüşlerin olmalı.
Büyük aşkların, büyük küskünlüğü olurmuş.
Küs olsak da korur musun beni her şeyden?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler