Seni Seviyorum Sözleri

Hayatı geçiştirirdim ben senden önce, takvimlere bakardım her gün. tek tek sayardım günleri bitmesi için.. şimdi ise; her sabah gözlerinle uyanıyorum yeni güne takvim yapraklarını attım bir kenara saymıyorum artık günleri biliyorum ki zaman senin yanında su gibi geçiyor ve ben her sabah şükrediyorum her yeni güne..
İlk’im! son’um! Her şeyimsin sen benim. Arkadaşım, sırdaşım, yoldaşım. Seni sevmek için o kadar çok nedenim var ki. İyi ki hayatımdasın, iyi ki benimsin. Seni çok seviyorum bebeğim! Kara gözlüm, gözlerine hapsolduğum.
Bazı duygular çok basitleştirilmiş artık..sevgi gibi, aşk gibi, dostluk gibi.. öz den çok insanlar şekle bakar olmuş ..zamanın tüm basitleştirmelerine inat seviyorum seni özünü seviyorum, ikiyken bir olmayı seviyorum seninle..
Seni seviyorum ve yalnız seni görüyorum. senin değil ki diyeyim başka her şeyi unutuyorum. sözün gelişi değil bu; Ben sözümün eriyim, başka anlamları olsaydı sözlerimin, başka anlamlara uygun kelimeler bulurdum.
Aklıma sen gelince birden durgunlaşıyorum, sadece ve sadece seni düşünüyorum, içimde hep bir umut taşıyorum, biliyorum sadece kendimi kandırıyorum ama ne yapıyım elimde değil seni çok ama çok seviyorum.
Bir telefon bekliyorum, sevgilim diye başlayan, seni seviyorum diye biten. Bir telefon bekliyorum, dün gelmesi gereken ve bugün hala gelmeyen…
Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…
Aşkın bir zehir olsun, içimde sarsın beni alsın kendine, senden başkasının değmesin eli elime, senin için ölürüm düşünmem bile. Seviyorum seni gül pembe.
Ben senin en çok bana yansımanı sevdim. Bende yeniden var olmanı, benimle bütünleşmeni mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu sevdim. Ben seni sevdim, ben seni sevdim, ben seni…
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden.
Yalansız dolansız bir aşk benimkisi, kimse bilmez içimdeki seni, derdimin dermanısın sevgin içimde ebedi kimse durduramaz içimdeki sevgini seni seviyorum.
Sevmek; seviyorum demek değildir! Yüreğinle hissetmektir ve aşk yanında olanı değil bazen gelmeyecek olanı beklemektir. Seni çok seviyorum hayatım..
Şiirler, şarkılar daha anlamlı geliyor bana Seni tanıdıktan sonra,  Şimdi adına şiirler şarkılar sözler yazıyorum, Adını duvarlara yazıp adınla konuşuyorum  artık seviyorum seni bebeğim.
Ben senin en çok gözlerini sevdim. Kâh çocukça mavi, kâh inadına yeşil. Aydınlıklar, esenlikler, mutluluklar. Hiç biri gözlerin kadar anlamlı değil…
Hayatıma giren en güzel varlıksın hep öyle kalacaksın seni seviyorum biriciğim.
Seni tahmin değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum..
Seni seviyorum! Bitanem, hayatım, her şeyim. İyi ki varsın ve iyi ki yanımdasın seni çok seviyorum.
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir.
Ben seni seviyorum, gizlice. El pençe duruyorum, yüzüne bakıyorum, söylemeden tek hece.
Seni seviyorum’dan daha özel bir cümle de var: “sana güveniyorum.” çünkü herkes herkesi sevebilir; ama herkese güvenmiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Küsme Sözleri