Eğlenceli Sözler

Babam bana sinirlenip cezalısın odana çık dedi. Bizim ev tek katlı, üzülmesin diye çatıya çıktım, kiremitten yazıyorum.
Her ortama kendini zorla dahil etmeye çalışan kişileri hiç sevmiyorum. Haber verseydiniz ben de gelirdim. İşte sen gelme diye haber vermedik.
Adını da göklere yazdırdım, aşkı da arasına kondurdum, üstüne yıldız çaktırdım. Allah’ım neler yapıyorum ben böyle?
Ben laf sokarım sokmasına da o dar kafana girmez diye uğraşmıyorum. 50 IQ, benim soktuğum lafın idrakına sanmıyorum yetebileceğini.
Allah`tan hayatımdaki hiç bir şey yolunda gitmiyor da bir terslik olacak diye korkmuyorum, endişelenmiyorum.
Kardeşim random güleceksin diye basmadığın tuş kalmadı atariye çevirdin telefonu biraz daha basarsan special çekecek telefon yeter.
Elalemin çocukları birinci oluyor diyen anneme, bak analar neler doğuruyor sende iş yok dedim, ardından terlik.
Yarım saat aralıksız küfür ettikten sonra “ağzımı bozdurdun bana” diyerek tüm sorumluluğu karşıya atarım. Şimdi o düşünsün.
Ben hiç anlamıyorum ya mademki okumanın yaşı yok bırakın gençliğimizi yaşayalım, ilerde okuruz.
İzdivaç programları çok ilginç. 60 yaşında teyze elektrik alamadım ben diyebiliyor. Bence sen nefes aldığına dua et.
Beni seviyor musun dedim seviyorum dedi, ne kadar dedim ölesiye dedi, ispatla dedim öldü enayi.
Gece yenen yemekler çok kilo yapıyor. Tamam da bu yiyecekler gece olduğunu nerden anlıyor? Hayret verici.
Kapalı olan antep fıstığını küçümseyerek tabağa geri atıp, tüm fıstıklar bitince o kapalı fıstığa elmas muamelesi yapıyorum.
Millet ruh ikizini buluyor, ben 15 dakikadır çorabımın diğer tekini bulamadım. Nerde yanlış yapıyorum acaba.
Çin’de yılda ortalama olarak 278.564.356.980 yumurta üretilir. Sizin okumaya üşenip okurmuş gibi geçtiğiniz sayıda.
Bizde geri vites olmaz, bizde ileri vites de olmaz, çünkü biz araba değiliz. Bir konuyu daha aydınlattım.
Lan keşke gerçek hayatta da birilerini engelleyebilsek mesela konuşsun ama sesi çıkmasın.
Ev hediyesi olarak getirilen Borcam’ı biz de başkasına götürürüz deyip açmayan kişiye Türk denir.
Hani dilimizin ucuna gelipte söyleyemediklerimiz var ya; Allah o cümlelerin yolunu açık etsin!
Gözümden nasıl düştüğünü Newton görse fiziği bırakırdı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Küsme Sözleri