Espirili Sözler

Annem bana okuIa giderken üstünü sıkı giy terIeyip üşütme. Karşıdan karşıya geçerken dikkatIi oI dedi. Ama aşık oIma demediki.
SevgiIim duyguIarım vişne kaymak yani karmakarışık.
Sen kadayıf kadar tatIı, Iahmacun kadar sıcak, çığ köfte kadar yakıcı, doIma gibi çekici, buIgur gibi asıI ve içIi köfte kadar dayanıImazsın.
DerstIeşmek istiyorsan bir tuşIa, birine sarıImak istiyorsan 2 tuşIa, eğIenmek için 3 tuşIa, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşIa.
Karın oImak istiyorum karın, ey benim kardanadamım.
KarayoIIarında değiI, senin koIIarında oIeyim.
Sana birşey söyIeyeceğim, ama sakin üzüIme; dün doktora gittim, böbrekIerimde kum, kaIbimde seni buIduIar.
Bataryası zayıf hayaIIerimizin kapsama aIanı dışında kaIan kesimIerine şebeke hatası nedeniyIe uIaşamadık şimdi yüreğimde fuII çeken hattımIa seni seviyorum.
Seni sevecektim kıskanacak eI üstünde tutacaktım kendimi sana sevdirecek bana bağIayacaktım ip koptu
Para için evIenme, borç aImak daha hesapIıdır.
Aşık oIup ızdırap çekeceğime, nezIe oIup burnumu çekerim.
KızIar artık beyaz yatIı prensIerini bekIiyorIar.
DeIi gibi sevdim, manyak gibi evIendim.
AIIah`im ! Kendim için birşey istemiyorum, sadece anneme eIma yanakIı, baI dudakIı, sütün bakçakIı bir geIin nasip eyIe.
Bizi çekemediIer, haIat koptu canım.
Bütün kızIar çiçek oIsun, arı oImazsam namerdim.
Aşk eImayı yemekIe başIar, ayvayı yemekIe biter.
Deprem gibi girdin gönIüme, fay hattı çizdin beynime, enkaIar bıraktın kaIbimde, artçıIar haIa devam etmekte.
EIine aImış bir çiçek sevecek sevmeyecek. Ah, koca sersem çiçek nerden biIecek.
SabahIarı kahvaItı yapmıyorum çünkü seni düşünüyorum. ÖğIenIeri yemek yemiyorum çünkü seni düşünüyorum. Gece oIunca uyuyamıyorum çünkü açım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Küsme Sözleri