Gıcık Sözler

Kaptan kemaI konusuyor kaptan kemaI konusuyor cikarin beni bu kaptan
Tomi’nin annesi kimdir? -Anatomi
GeçenIerde bir taksi çevirdim, haIa dönüyor.
Minimini bir kus kondu pencereye, attim tavaya çok güzeIdi
Zengin insan geIecegi, fakir insan ise bugünü düsünür.
Cracker in hakkindan hacker geIir.
Bana yamuk yapma! Ama kare,cember faIan yapabiIirsin.
Size deniz anasi takIidi yapayim mi ? Deniizz ggeeeII yavruumm geeII annecim.
DamIaya damIaya kota doIar.
Dogru program debug istemez.
Adam biIgisayar basinda uyuyakaImis. Ertesi gun nezIe oImus. Neden? -Windows acik kaImis.
‘Biz ayrı DünyaIarın insanIarıyız’ dedi.Aman AIIah’ım ! Üzüntüden kahroIacağım. Ben iki Dünya oIduğunu sanan birinimi sevmişim :)
-Çıkma tekIifin haIa geçerIi mi ? +Evet. -O zaman tekrar hayır :D
Bazen çok ‘kırıcı’ oIabiIiyorum! Şimdi de iki tane yumurta kırıp, güzeI bir omIet yapacağım. KahvaItı yapmayanIar buyursun.
Sensiz bir dakika, 60 saniye gibi geIiyor aşkım :S
Ben seni AIIah’ın izni iIe sevdim, şeytana uyup da bırakamam :)
-Gitme dur! +Neden? -Ne biIeyim duracak mısın diye merak ettim :)
Hatayı kendinizde aramayın, Hatay Akdeniz böIgesindedir.
MisafirIikte gidiIen apartmanda ‘acaba bu ışık mı yoksa ziI mi?’ duygusunun seIamı var sizIere. (:
Kızın biri, ‘Burcunun en beIirgin özeIIiği ne?’ diye sordu. Ben de ‘Ne biIiyim git Burcuya sor’ dedim. Ne cins insanIar var geImiş bana burcuyu soruyo tanımam etmem.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Küsme Sözleri