Havalı Sözler

Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz… Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz…
Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, Sorun atlıkarıncalar değil, Arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.
Yanıma keyfimin kâhyasını, paşa gönlümü ve tepemin tasını alarak hep beraber, burnumun dikine gitmeye bayılıyorum.
Bahar temizliği başlasın artık. Eski sevgiliye, çıkarcı arkadaşlara, değerinizi bilmeyen insanlara yol vermek zamanıdır.
Etme sırtını duvardan başkasına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.
Eğer bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
Arkamdan konuşan insanlar, konuşmaya devam edin. Küçük insanlar konuşur, Büyük insanlar konuşulur…
Karanlıklara sitem edeceğimize hepimiz bir mum yaksak, karanlıklar aydınlığa dönerdi…
Tek nokta bitirir. Üç nokta devam ettirir. Ben iki noktayım, ne yapacağım hiç belli olmaz.
Kimseye kendimi tanıtmak gibi bir derdim, ne de kimsenin beni tanıması gibi bi lüksüm vardır.
Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çok geride bıraktım ben.
Geçmişe dönük keşkelerle yaşamaktansa, geleceğe dönük belkilerle yaşamayı tercih ederim.
Sen benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olamazsın.
Edebim el vermez edepsizlik edene. Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene…
Çıkarım gökyüzünde seyrederim dünya âlemi, inerim yeryüzüne seyreder âlem cümbüş beni.
Yok, artık sana ait tek zerre bünyemde… Sen koca bir HİÇ oldun bende, ettiğin Tek cümle ile!
İnsanlar da fotoğraf gibi; Ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi.
Kızların; kesin bu çocuğun sevgilisi vardır, demeleri yüzünden yalnızım.
Mutluluğumuz kimin canını acıtıyorsa, onlara sesleniyoruz: Durun! Daha, yeni başladık.
Sende haklısın… Adamlığın kadar konuş dedim diye mi bu susmalar!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Küsme Sözleri