İnstagram Sözleri

Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç.
Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.
Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz..
Hiçbir şey güzel olmayacak ama yaşıyorum ulan ben, bundan daha güzel bir şey mi var?
Hayat seninle güzel..
“Ben sana liman olurum.” diyen adamın, denizinde boğuldum ben.
Bir kere gittin ya artık bin kere dönsen de boş…sen bende bittin artık ömrünce sevsen de boş…
Bırakıp giden bir gün dönmek ister !! Bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…
Gülümsedi gülümsedim, aksi olamazdı.
İnsanlara gereğinden fazla değer veriyoruz çok yanlış yapıyoruz.
Yüreğimiz kıymet bilene emanet.
Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana.. Aşk kadına yakışır, sevmek adama!
Seni şifrem yapacaktım ama “Karakter yetersiz” diyor..
Bir kadın sadece mutluluktan ağlamalı.
Hayırlısı yakın, vefasızı uzak olsun.
Kuşlar kadar özgür, bulutlar kadar serbest olalım..
Bakma sen susmalarıma, sözlerin hükmü yok gözlerin karşısında..
Sevmeyin.. İnsanlar alışkın değil.
Kimi çok sevsem gidiyor, bir ayrıcalık yap sen gitme olur mu?
Dünya ikiye ayrılmıştı; O ve o olmayanlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Küsme Sözleri