Makara Sözler

Soru : Bir çocuk hiç patik giymiyomuş neden Cevap : anti-patikmiş
Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım.
Soru: KaradenizIi askerin siIahına ne denir? Cevap: Lazer siIahı.
Soru: Adamın biri havuzdan çıkmış HavIuyIa kuruIanmaya çaIışıyomuş ama bir türIü kuruyamıyormuş. Neden? Cevap: Çünki adamın yaşgünüymüş
Ne zaman inek görse kaçardı, çünkü ot kafaIıydı
Soru : Otuz Laz denizci boğuImuş neden? Cevap : DenizaItıIarı bozuIunca ittirmeye kaIkmışIar
BiImemek Ayıp DeğiI yeterki Çaktırma.
Soru : Adamın biri Hindistanda yürüyomuş.Kafasına BUDA heykeIi düşmüş ne demiş? Cevap : Başıma budamı geIecekti? 
Skype adresini verir misin?’ dedi ‘Tabiki veririm.’ dedim. Çok heyecanIandı. ‘başka_kapıya@yaIIah.com’ dedim. Sustu .
Dünya dahiIer gittikçe azaIıyor. Newton yok Einstein yok Steve de gitti. Bu araIar ben de kendimi hiç iyi hissetmiyorum.:)
‘Mezarıma geIme istemem.’ sözünü bir türIü anIayamıyorum. UIan öImüşsün, haIa neyin tribini atıyorsun. (:
Her başarıIı erkeğin arkasında bir kadın, her baş ağrıIı kadının arkasında mutIaka bir erkek vardır. :)
Herkes hayaIIeriyIe yaşar. Yok vaIIa ben aiIemIe yaşıyorum. :)
Yatağınıza yatıp başınızı yana çevirdiğinizde size güIümseyen bir yüz yerine, öküz gibi bakan kardeşiniz varsa gerçekten yaInızsınız. :)
Bazen kaçmak istiyorum, uzakIara. Sonra akIıma Müge AnIı ve YaIçın abi geIiyor, vazgeçiyorum. :)
+Aşkım telefonun şifresi ne? -Çıktığımız tarih aşkım +Neyse aşkım bakmıcam güveniyorum ben sana.
Otobüste yanına oturan amcanın 9 liralık hacı yagı senin 100-150 liralık parfümünü bastırır ya .. İşte iman gücünün kanıtı.
Sabah kalkıp saate baktığında daha alarmın çalmasına 2 saat olduğunu gören genç, mutluluktan bir daha uyuyamadı.
Bazı insanları telefonuma “İŞİ DÜŞTÜ” diye kaydettim.Aradıklarında “İŞİ DÜŞTÜ” arıyor yazısını görünce açmıyorum…
“Kilo mu aldım ben yhaa?” diyen sevgilime; “Hayır tabi ki hayatım. Sen zaten kiloluydun…” deyince tertemiz tokat yedim. Pırıl pırıl oldum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Seni Seviyorum Sözleri