Soğuk Espriler

Anne ben niye kimseyi sevemiyorum, bu şanssızlık genetik mi? Dedim, “O senin bireysel mallığın bizi karıştırma” dedi, hemen sustum.
Öğretmen çıt çıkmayacak dediğinde mutlaka ‘çıt’ diyen bi salak vardır her sınıfta.
Zengin oldum eş dost akrabaya yine yardım etmiyorum. Parayı bulunca değişenlerden değiliz olum biz.
Sen o kadar facebookta aşklı meşkli yazı yaz, şarkı paylaş, akraba gelsin altına dayımlar napıyor iyilermi yazsın. He iyiler iyiler selamı var!
Eski sevgilim mesaj atmış ‘Seni sandığımdan daha çok sevdiğimi anladım’ diye, sandıkla arasında ne geçtiyse artık.
Arkadasıma, sen niye diyet yapmıyon dedim, karnım acıkıyor dedi.. çok mantıklı.
Otobüsten inmeye çalışanın dramı; bi san pard.. pard…. bi müsad… bi san..
Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama “yürümek isteseydik otobüse binmezdik” diyen genci tebrik ediyorum.
Kızın biri hepinizden nefret ediyorum yazmış faceboka.. işte bu çok kötü oldu. ben naptım olum ya.
Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?… O zaman aya gidin.
Hani saat hiç ilerlemez ya, hani dakikalar hiç geçmez ya, hani akreple yelkovan olduğu yere mıhlanır ya.. işte o saat bozuktur hacı..
Bugün doktora gittim, ateşin var mı dedi çıkarıp çakmağı verdim, 5 dk bakıştık. Sonra psikoloğa sevk etti. Hastalığım ne acaba?
70 yaşındaki teyze çıkmış evlendirme programına, neymiş efendim elektrik alamadım.. Sen dua et nefes alıyorsun TEYZEEEEE :))
Öğretmen tahtaya “2x+4y*84²+17xy” yazar ve problemi çözün der.. Öğrenci kendinden emin bi şekilde kalkar ve tahtayı siler. Problem çözüldü.
Az önce minibüsteydim. Arkadan bi kadın şu parayı alırmısınz dedi. Aldım parayı cebime koydum, ne kadar iyi insanlar var bu dünyada.
Sinirlenince telefonu yavaşça yere bırakıp kendimi son sürat duvara fırlatıyorum.
Ali babanın bir çiftliği var çiftliğinde inekleri var möö möö diye bağırır çiftliğinde Ali babanın.. Niye melodisiyle okudun çabuk cevap ver. :)
Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, ders dikkatimi dağıtıyor.
Doğumdan sonra çok kilo aldım. Doğduğumda 2 kiloydum, şimdi 62.
Sırf köpek korkmasın diye yolun karşısına geçip yürüyen biriyim. Benden kimseye zarar gelmez..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ders Veren Sözler

Düzgün Sözler

Seni Seviyorum Sözleri